[LINUX:24814] RE: internet guvenligi-subesiz bankacilik-sertifika ve muzkabugu.

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 17:18:31 EET

Selamlar..

Ben garanti bankasi musterisi olsaydim, bu durumu gorseydim bu siteyi bir daha kullanip kullanmamakta tereddut ederdim. Gerci siz her yonden uzerinize duseni yapmis olabilirsiniz, ama hizmet aldiginiz kurumlarin uzerine dusenleri yapmalari da sizin sorumlulugunuzda olmali sanirim. Bence bu acikca ihmaldir. Sertifikayi guncellediginiz anda durumun kullanicilara nasil gorundugunu gormeniz lazim. Ben VeriSign ile degil sizinle muhatabim. Sizdeki sertifikaya VeriSign'den baktigimda expired gorunuyorsa ben durumdan suphelenmekte hakli olurum. Celiski durumunda en kotu ihtimali degerlendiririm, sonucta arkadasta oyle yapmis. Bu arada ottomanbank (Osmanli Bankasi) 4 ay once bitmis bir sertifikayi kullaniyor, ama hala girilebiliyor. Demekki sertifikanin suresi dolsa bile girilebiliyormus.

Su kadarini soyleyeyim, bu VeriSign'in ayibi da olsa, telafi etmek size dusuyor. Musterilerinizi magdur etmemek icin bir izahat getirmeli ve gerekli girisimleri yapmalisiniz, yaptiginiza da inaniyorum.

Saygi ve sevgiler..

On Fri, 02 February 2001, "Ayca Yarasan (Garanti Teknoloji)" wrote:

> Browser uzerindeki guvenlik kilidine kliklerseniz, sertifikanin 2002'ye kadar uzatildigini gorebilirsiniz. Verisign sitesine
> gidildiginde expired gorunen, eski sertifika; verisign veritabanini update etmemis.
>
> Zaten sertifika expired olsa idi, siteye ssl uzerinden baglanmaya devam edemezdiniz. Uyari icin tesekkurler,
> sadece yorum yapmadan once biraz arastirsak...

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com