[LINUX:24810] Server'lar ve Compress

From: Umut Deniz (umut@asyaweb.com)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 16:05:16 EET

Simdi aldigim bir habere gore html content compressed olarak
gidebiliyormus serverdan browsera. Apache dokumantasyonuna ustunkoru
baktim ama listeye sormak usengec yanima daha uygun geldi.

Bu compressed gonderme olayi icin benim bisi yapmama gerek var mi?
Yoksa server, browserin gzip kabiliyetini (headerdan kapcek tabii ki)
anladigi zaman otomatik olarak zipped gonderiyo mu...
Tesekkurler