[LINUX:24804] Re: FIREWALL <--IPCHAINS--> SNORT GUVENLIK

Date: Fri 02 Feb 2001 - 13:46:37 EET

cevap5: dogru nt uzerinde,Solaris 2.6, 2.7 üzerinde de calisiyor murat
suluhan arkadasin dedigi gibi ise eger 10.000$ vermeye gerek yok elbet ama
bence realsecure ürününü de bir incelemen faydali olur sanirim ,eval version
indirip kurabilirsin içinde yanlis bilmiyorsam 700 attack signutares ve
bunlar hakkinda bilgi var(cevap4). Bu program isine elbette yarar (cevap3).

cevap7: trafigin yavaslamasi ne tür bir kural koymana bagli.

cevap8: firewall olarak çalisan serveri donanim olarak biraz kuvvetli
tutmakta fayda var.

cevap9: doküman okumak için en iyi zaman..:))

IP paketleri nasil yakaladin bu arada?Istersen özel mail de atabilirsin.

Saygilar.
Iyi çalismalar.