[LINUX:24802] Re: [ LINUX - X window ayarlari ]

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 13:05:01 EET

At 16:45 01.02.2001 +0200, you wrote:
>3.com da bile yoktu. :)) bir cok s3 denedim olmadi. (cozunurlugu 16
>milyona da dusurdum ama ilgisi yok bu sorunla aslinda).

s3 linux ta en az sorun yasadigim kartlardan biri ama sanirim sizin kart
sorunlu tek s3 serisi. yine de kartinizin chipsetine bakin ve ayni
chipsetli bir kartin surucusunu yukleyin. bu arada eger monitorunuzu dogru
konfigure etmediyseniz X yine acilmiyor. yerinizde olsam monitor ayarini
elle yapardim. kitapciktan max. rezolusyon, h/v taramı frekansi gibi
degerleri bulup elle girin derim.

>simdide login olamamak gibi ikinci bir derdim olustu :))
>alti ustu iki tane sifrem vardi oysaki. root ta da olmadi. :)

buna bir cozumum yok malesef.