[LINUX:24791] RE: 24748] performans sorunu

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 10:31:24 EET

xfce pencere yöneticisini kullan bayaa hızlanacaksın. Bulamazsan windowmaker
veya icewm kullan.Sendeki RAM ile KDE ve gnome nin yanına pek yanaşma.Dediğim
gibi öncelikli tercihim (hız konusunda) xfce. Swap ayarları performansı bir
miktar etkiler ancak optimumu nedir bu işin bilmiyorum eskiden ram x 2 iyi
derlerdi.
memory