[LINUX:24790] RE: 24778] Re: Ram sorunu

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 10:04:09 EET

fikri olan varmı demişsin, fikir olsun diye söylüyom derdini çözermi bilmem.
Yeni RAM 133Mhz mi eğer öyleyse, M/B configürasyonundan (bazı M/B larda BIOSdan
yapılabiliyor) RAM i 100MHz olarak dene, bu da olmazsa yine yapabiliyorsan
66MHz olarak dene. Bazı OEM RAMler gerektiği frekansta problem çıkarabiliyor,
(yani bozuk). Eğer sorun buysa RAMi aldığın yerden değiştir (aslında bir kaç
dolar daha ekleyip markalı bir RAM al, Century kullanıyorum memnunum, kingston
diyede bir marka var ama ben kullanmadım hiç)

        RAMlerdeki bu hata sende görülen problemlere sebep olurmu? valla hiç bir
fikrim yok ancak ben olsam bir denerdim yukardakileri.

        memory