[LINUX:24778] Re: Ram sorunu

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 02:29:53 EET

Merhaba,

Biliyorsunuz bende de ayni sorun var... lilo.conf'a asagidaki satiri yazip
reboot vermeme ragmen sorun cozulmedi...

Baska bir gorusu olan var mi? Bu arada bir bilgi: BIOS rami
goruyor; windows yuklu idi daha once o makinede; o da goruyordu...
Linux'a gecince oldu bu.

[root@oper /root]# free
             total used free shared buffers cached
Mem: 13304 12908 396 3036 580 4800

Ayrica; dmesg'de:
Memory: 13256k/15360k available (1048k kernel code, 408k reserved, 584k
data, 64k init, 0k
bigmem)

Yani kesinlikle gormuyor...
append="mem=128M" satirini lilo.conf'a ekledim bu arada tabii ki...

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

iyi calismalar.

D.G.

On Fri, 2 Feb 2001, Umut Gökbayrak wrote:

> append="mem=128M" seklinde olucakti.
>
> -UG-

Ogretmen kandil gibidir... Kendisini tuketerek baskalarina isik verir...