[LINUX:24773] Bir external modemle internete baglanmak

From: Sonat Dennis Ozturk (seytan@wanadoo.dk)
Date: Fri 02 Feb 2001 - 00:51:56 EET

merhabalar
bu lanet winmodem olayina daha fazla katlanamayip sonunda adam akilli bi modem aldim fakat bir problem var acaba nerde olabilir diye size danisiyim dedim.
modemi kurdum ve baglandim. gayet guzel bir sekilde baglandi fakat hic bir byte alis verisi gidip gelmiyor ve bir ipye baglanamiyor. Acaba ISS mden kaynaklanan bir sorunmudur (linux destegi). Yada dns server ip sini yanlismi yaziyorum. Bunlarin disinda acaba bilgisayarin kendisinden ayarlanmasi gereken bir yer varmidir yada yanlis ayarladigim bir yer olabilirmi ? Simdiden tesekkurler