[LINUX:24749] [LINUX: x window ayarları ]

From: ertugrul barak (ertugrulbarak@btkom.com)
Date: Thu 01 Feb 2001 - 16:48:14 EET

Selamlar,

Mandrake 7.0, kurulu idi. 1 gb linuxtan almam gerekti ve ayırdım sonra
tekrar kurulum ve konfigurasyona döndüm. x window ayarlarını önceki
kurulumda algılayıp bitirmişti. demekki o zaman şanslıymışım :) şimdi ise x
windowu tamalayamadım. bazı parametreler değişsin falan dedi, nitekim ekran
kartı ve çözünürlüğe saldırdım hemen ve her seferinde "test et" dedim, ama
nafile galiba ekran kartımı tanımadı, bende tanıtamadım.
e.k. = s3 savage 391 - 8 mb

ha bide direkt logine düşüyor çünkü kullanıcı secimi yapmıştım. hangi akla
hizmet yaptıysam ! ve login olamıyorum :)
topu topu iki passwordum olmasına rağmen her ikiside ı ıh olmadı. hatta
sifreyi daha 45 dk önce koydugum için unutma şansıda tanımadım kendime: )
dire

yardımlarınıza teşekkürler.