[LINUX:24743] Re: kurulum bilgisi

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Thu 01 Feb 2001 - 16:46:46 EET

Selamlar..

Teorik olarak 512 KB ile X server çalışır. En azindan VGA16 server. Ki bu serveri 256K TRident ISA kartlarda 486DX2/66 larla calistirmistim. Gerci Xfree'nin cok eski bir versiyonu, 94 yilindan filan bahsediyoruz. Fakat oradaki 4 MB RAM. Pek fazla umit vaad etmiyor. Ayrica XServer calissa bile guncel pencere yöneticileri bu makineyi cok kotu silkeler, her tarafi dokulur. Siz imkan varsa, bootp ile filan, daha guclu bir servere baglanin, bunu XTerminal olarak kullanin.

Saygi ve sevgiler..

On Thu, 01 February 2001, ilker wrote:

> Merhaba
>
> Ylk linux kurulumunu redhat 5.2 ile yapmyþtym. Ve eski bir server olan makinada
> 512kb lik ekran karty oldugundan
> X 'i çalyþtyramamyþtym. Sonradan araþtyrdyðymda en az 1MB olmasy gerektigini
> okumustum tabii kimbilir nerde..
>
> ama belki baþka bir yolu vardir...
>
> mesela ram'in bir kysmyny ekran karty için kullanyma sokmak...
> Aslynda bunun nasyl yapylabileceðini bende merak ediyorum...
>
> iyi çalyþmalar...
> ilker

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com