[LINUX:24741] Re: Gulermisiniz, Aglarmisiniz ? (OFFTOPIC)

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Thu 01 Feb 2001 - 16:46:04 EET

On Thursday 01 February 2001 12:22, you wrote:
> Selamlar..
>
> Dayanamadim vallahi, catladim sinirden. Sonra da gulme krizi tuttu.
> Bizim patronlar Server satiyor bir yere. Iyisi olsun diye ESCORT'un bilmem
> ne modelini satmislar. Komediye bakin simdi..
>
> GA-6OMM7 Anakart.
> Onboard AC'97 Ses karti (Serverden MP3 calmak keyifli olur dogrusu)
> OnBoard 815 VGA. (1 MB'imiz gitti Ekran kartina RAM'dan)
> 100 MHz PIII 800
> 3 PCI Yolu
> 1 AGP Yolu
> 1 AMR Yolu
> ISA .. yok.

> [...]

Escorttan servermi ? Bilemem, Dogrudur...

Ben Ukalalik yapiim asagiya bi config yaziim. Ilerde lazim olur.

Asus CURDSL, (Dual CPU, on board ATI, on board Intel Pro 10/100, on board LSI
dual channel SCSI III / 160 controller)

PIII 800 x 1

128 Mb PC133 ram.

18 Gb 10.000 RPM SCSI III /160 DISK.

Asus T10 kasa, Sanirim birde IDE CDROM. Assa yukari 2000$ e geliyor zaten.

Boyle bir sistemi sahsen Redhat 6.2 ve Mandrake 7.2 ile test ettim. Red Hat
20 dk Mandrakede ondan biraz daha uzun surmustu.

Geyik bi tarafa gecenlerde bir adet Adaptec 2100S raid karti aldim, Sorun
yasiyorum. RedHat 6.2 de setup ta expert text secip disk sordugunda
beraberinde gegelen driver diskini takiyorum. Aleti tantiyorum ancak is diski
formatlamaya gelince takilip kaliyor. DIskler 2 adet (biri quantum biri
seagate SCSI III / 160) Ayarlari RAID -1 seklinde. Ama formatlanmiyor. RAID
- 0 yapip denedim, 5gb lik bir partitiona format atarken kernel panik verdi.

Fikri olan ???

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator