[LINUX:24734] Re: kurulum bilgisi

From: ilker (ilker@nous.com.tr)
Date: Thu 01 Feb 2001 - 14:42:32 EET

Merhaba

İlk linux kurulumunu redhat 5.2 ile yapmıştım. Ve eski bir server olan makinada
512kb lik ekran kartı oldugundan
X 'i çalıştıramamıştım. Sonradan araştırdığımda en az 1MB olması gerektigini
okumustum tabii kimbilir nerde..

ama belki başka bir yolu vardir...

mesela ram'in bir kısmını ekran kartı için kullanıma sokmak...
Aslında bunun nasıl yapılabileceğini bende merak ediyorum...

iyi çalışmalar...
ilker