[LINUX:24727] RE: 24703] RE: KyliX Çıktı!

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Thu 01 Feb 2001 - 12:23:44 EET

Kylix' in uc versiyonu olacak. Desktop = 999$, server developer = 1999$ ve bir
de bizim isimize yarayacak olan free (public) edition olani. Bu QT' ye benzer
bir lisansa sahip. GPL yazilim uretmek isteyenlerce kullanilabilecek ve
download adilebilecek. Eger ucretli bir yazilim ueretecekseniz o zaman lisans
odemeniz gerekiyor. Oldukca adil degil mi? Kylix gibi bir urunun GPL olmasini
beklemiyorduk sanirim. (olsa fena olmaz hani)

Umut Gokbayrak

<Mehmet.Kizilsakal@unilever.com> =====