[Linux] Re: yedekleme unitesi

From: Imran Geriskovan (imran.geriskovan@ims.com.tr)
Date: Tue 31 Jul 2001 - 13:00:10 EEST

> FreeBSD veya Linux ile sorunsuz calisan yedekleme unitesi ve RAID kart tecrubelerinizi bana gonderebilir >misiniz?

Biraz "fazla" pratik çözümler verecem. :)

Tam olarak raid istiyorsan software raid kullanma şansın var. (Kernelde)
Tıpa tıp aynı diskler sahip olmak zorunda değilsin böylece.

Back up içinde aynı makinada yada başka bir makinada bulunan
diske rsync kullanarak yedekleme yapabilirsin.
Yedeğin az yer tutmasını isityorsan compressed-ext2 diye bi
dosya istemi uzantısı olacaktı.
Dosya sisteminin böyle tanıtıp yedekleri buraya atabilirisin.

Imran