[Linux] Re: OpenBSD iso'su

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Mon 30 Jul 2001 - 14:04:09 EEST

Aycan Irican wrote:

> Nasil biri Linux CD'si almak isterse onu LKD'ye yonlendiriyorsak, OpenBSD
> icinde dogru yere yonlendirmekte fayda oldugunu du$unuyorum. OpenBSD
> almak
> isteyen arkada$lar imkanlari el verdikce www.openbsd.org/orders.html
> adresinden CD'leri edinebilirler. Bu $ekilde OpenBSD'nin bir sonraki
> surumune katkiniz olur...

Merhaba,

LKD CD Satislarinda satilan OpenBSD 2.9 i386 CD'leri
resmi OpenBSD CD'sinin aynisi degildir. Cunku OpenBSD
CD layout'u Theo de Raadt adina Copyright ile korunmaktadir\
ve dagitilamaz.
LKD olarak sattigimiz CD'ler OpenBSD projesi icinde yer alan
3 gelistiricinin yaptigi CD'dir. Kurulum arayuzu ve kurulan
programlar, orijinal OpenBSD CD'si ile tamamen aynidir.
Ikinci CD ise, i386 icin derlenmis hazir paketleri
icermektedir.

Secim hakki size aittir. OpenBSD projesine katkida bulunmak
icin www.openbsd.org adresinden siparis verebilirsiniz.
Sadece base paketleri iceren OpenBSD CD'si 30 USD ve Belcikadan
Turkiye'ye tasima bedeli ise 33 USD'dir. 2 CD gelen bu setin
icinde i386, powerpc, amiga, hp300, mvme68k, mac68k,
sparc, sun3, vax islemci mimarilerin icinde base paketler
bulunmaktadir. i386, sparc ve powerpc mimarilerinde
bootable olan bu CD'ler kurulum yazilimi sayesinde size
kolay bir kurulum periyodu saglar.
Guzel ve renkli kutusu icinden 2 adet de renkli OpenBSD
yapistirmasi cikmaktadir.

LKD'den alacaginiz CD'ler ise, no name CD'lere yazilmis
iki adet OpenBSD CD'sidir. Red Hat, Mandrake veya Slackware
gibi CD'nin uzeri hos bir sticker ilekapli degil,
gumus goruntusundedir. Bootable olan bu CD'ler. orijinal
OpenBSD kurulum yazilimini icerir.

Orijinal CD, 66 USD'de size mal olmakta,
LKD'den alacaginiz CD ise 4 Milyon + Kargo parasi(*) 'a
mal olmaktadir.

(*) Ankara ici 900.000 TL, Ankara disi 1.700.000 TL

Yukarida da dedigim gibi, secim size aittir.

Saygilarimla,

Berk Demir