[Linux] Re: sircam virusu icin yapilan filtreleme rule si..

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Fri 03 Aug 2001 - 10:29:03 EEST

Merhaba Tufan,

Friday, August 03, 2001, 10:11:44 AM, you wrote:

TS> Ben de bu konuyu esa-l diye bir listede görmüstüm. Orda çalistigini
TS> söylemeislerdi. Isin açikcasi denemedim. Ama maili atan kisi bu kural ile
TS> tüm sircam virüslerini yakaladigini iddia ediyordu. (esa-l sanitizer isimli
TS> programin listesi ve ben virüslü mailleri durdurmak için bu programi
TS> kullaniyorum.)

himmm..ben procmailrc dosyasinda denemistim bu kurali belki o
yuzdendir calismamasi..bu arada bilgi ve ya fikir olsun diye
soyluyorum:

daemon ve root haricindeki maillerde windowsta calistirilabilir tum
dosyalari yasaklamistim.sanirim daemon ve roota ayni sekilde
yasaklamak lazimmis..cunkum bizede bulasti bu meret.

--
DEBA A.S. IT Depertmant,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr