[Linux] Re: Wine Half-Life(cs)

From: Mert UZBASLI (iknewitwasamistake@yahoo.com)
Date: Wed 01 Aug 2001 - 22:23:04 EEST

        selamlar,
  hazir konu half life'tan acilmisken benimde bir sorum olacak. Aslinda
benim sorum direk wine ile ilgili. ben wine ile counter strike (client)
calistirmaya calisiyorum. menuler sorunsuz calisiyor fakat oyuna girerken
harddisk okumasini kesiyor dogal olarak program askida kaliyor. bu sorunu
nasil halledebilirim? bi onerisi olan olursa cok sevinirim.
lhl.linuxgames.com daki halflife.howto da yazan herseyi yaptim.(hatta
eskiden oyunu install etmeden -sadece dosyalari kopyalayarak- wine ile
calistirmistim)
  mandrake 8 kullaniyorum. ekran kartim geforce256 , 128 ram, celeron600
cpu, 40 gb quantum hd.31072001 sürümünü kullaniyorum (daha yenisi cikmadi
sanirim:)) gerekirse wine config dosyami yollayabilirim.
  tesekkürler.

=====
Mert UZBASLI