[Linux] Re: Haber Ekleyemiyorum. ?

From: MEHMET OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Wed 01 Aug 2001 - 11:16:32 EEST

Gecen gunki cd sorunu yuzunden bir hayli tas geldi basima. anliorum sizler
profesyonelsiniz. Ben ise buradan bir seyler ogrenmek isteyen birisi.

siz kadar profesyonel olsa idim, bu listede bende sizin gibi yonetici
konumunda olurdum. cok agir elestriler yapmadiniz mi?

Neyse aslinda mesaji listeye atmamin sebebi, linux.org.tr sitesinde yazili
olan e-mail adreslerinin yanlis/sik kontrol edilmeyen adresler oldugunu
dusunmemden ibaretti. Listede mailleri okuyan bir yonetici oldugunu
dusunmustum...

Ayrica, bu gune kadar en cok faydalandigim bir mail listesinden ayrildigim
icin uzulecegim..

Hoscakalin..