[Linux] Re: windows'tan, LINUX'a ...

From: MEHMET OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Mon 30 Jul 2001 - 11:47:06 EEST

Selam bu soruyu bende sordugumda, bana wine ve vmware i onermislerdi.. ama
ben sahsen kendi makinamdaki linux u baslatabildim o da acilista bir suru
hata verdi ve NTFS bilmem ne destegi olmadigi icin kernelimin.. acamamisti.

Istersen, sende bir dene bu programlari

Freshmeat.net de aratirsan her ikisi de orada mevcut.

Kolay gelsin

Mehmet OZDOGAN
mehmet@emrebilgisayar.com.tr
ICQ: 13353779