[Linux] Re: kylix hakkında yardım

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Tue 31 Jul 2001 - 09:57:52 EEST

Selamlar
 Linuxta grafik arayüzle bir program geliştirmek
öncelikle kütüphane seçmelisiniz şu anda iki tane en
yaygın kullanılan
biri qt diğeri gtk qt için qtez isimli programı
tavsiye ederim tam bir builder gtk içinde vdkbuilder
ancak gtk ile gelilştirme bana sorarsannız
anjuta ve glade kullanmanınız tavsiye ederim
ayrıca kdeveleop, ve ismini tama hatırlayamadım qt
kendi sayfası trolltech.com da bir arayüz mevcut
Bence yazım şeklinden önce oturup size uygun
kütüphanelere bakmalaısınız
size gtk konusunda yardımcı olabilirim.

kütüphaneler
www.gtk.org