[Linux] Re: Haber Ekleyemiyorum. ?

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 01 Aug 2001 - 11:58:07 EEST

MEHMET OZDOGAN wrote:
> Gecen gunki cd sorunu yuzunden bir hayli tas geldi basima. anliorum sizler
> profesyonelsiniz. Ben ise buradan bir seyler ogrenmek isteyen birisi.

Merhaba,
Ben kisisel olarak Mehmet OZDOGAN ile de tanisirim. Kendisini (sizi) ya da
listedeki bir baskasini bilerek rencide etmeye calismadim; boyle anlasildi
ise de tum liste uyelerinin huzurunda ozur dilerim.

Profesyonel oldugumu iddia etmiyorum. Gercek profesyoneller listelerde
mesaj yazacaklarina dolarlari istiflemeye calisiyor. ;-)

Elestirdigim / elestirdigimiz "davranis bicimler" ve "yaklasimlar". Bu
konularda yapacagimiz elestirileri Mehmet Bey'in (sizin) e-posta adresinize
bireysel mesajlar olarak da gonderebilirdik; ama bu durumda bu davranisin
"en uygun" davranis olmadigi konusundaki dusuncelerimizi de yalnizca
sizinle paylasmis olurduk; liste uyelerine bu konudaki fikirlerimizi
aktarmak kolay olmazdi.

Nitekim daha once bana "listede ukalalik ediyorsun" diye gelen bir mesaj
icin yazarina "lutfen bu mesaji listeye gonderir misiniz, belki baskalari
da uyarinizdan faydalanir" diye yanitlamistim.

Dogrudan sizi incitmeye yonelik bir mesaj atmaya niyet etmemistim; tekrar
ozurlerimi sunuyorum.

selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379   Fax: +90 312 2103333