[Linux] Listar Web Arabirimi.

From: Murat Eray KORKMAZ (murat@jbsd.ktu.edu.tr)
Date: Thu 02 Aug 2001 - 17:29:10 EEST

iyi gunler. bugun slackware 8.0 uzerine listar-0.129 kurdum. listelere mesaj gonderme alma, listar in ozellikleri felam cok guzel calisiyor. fakat web arabirimini calistiramadim birturlu. listarin scripts dizini altindaki lsg2.cgi i gerekli dizine kopyaladim ve calistirdim. fakat bana;

Error: Incorrectly Configured
An error has occured in the processing of your request

gibi bir hata verdi. aacab bu konfigurasyon hatasi mi yoksa? bunu nasil cozebilirim? ilginize tesekkurler. iyi calismalar.

Murat Eray KORKMAZ
murat@ktu.edu.TR