[Linux] [Fwd: Re: windows'tan, LINUX'a ...]

From: Imran Geriskovan (imran.geriskovan@ims.com.tr)
Date: Mon 30 Jul 2001 - 13:49:11 EEST

tucowns dan "xserver" ara.
10 - 15 tane var. Ama çoğu paralı.

Ama benim tavsiyem
"vnc" kullanman. Çok cici bişi.
Makina üzerinde xlib kullanır.
Dolayısı ile tüm x uygulamaları çalışır.
Aynı zamanda bir web server.

Java appleti ile herhangibir browser penceresinden
x oturumuna ulaşabilirsin.

Ayrıca windows için özel client ı da var.
Browserdan biraz daha hızlı. Ve refresh etmesi
filan daha stabil.

Java applet bazen dağılabiliyor.
Yani ekranın bazı yerlerini refresh etmiyor.

Ama ben çoğunlukla browser kullanıyorum.
Kuvvetle tavsiye ederim...

Imran