[LINUX:19992] Re: Linux + VMWare

From: NES (ersen@dinamit.sci.ege.edu.tr)
Date: Sat 30 Sep 2000 - 16:59:42 EEST

Selam.
Benim makinede Nt 4.0 ve Sw 7.0 var.
VmWare i kurdum, NT yi acayim dedim, actim
ama ekran ayarini yapmaya calisirken Nt Direk Crash Dump a dustu.
Hatta Ekran goruntusunu bile aldim. ;))

Ayni IP yi verebileceginizi sanmiyorum,
Bir yandan Linux calisirken, diger yandan ayni IP de NT calisacaktir,
Nt yi Linux u acip Vmware den actiginiz icin, Linux IP yi vermeyecek,
ve Nt de direk acilista IP Conflict hatasi verip Ip alamayacaktir.
Ama NT nin Ip sini farkli verirseniz hersey gayet guzel calisir.

Bir soruda benden, Vmware 2.0 var, ATI 3d Rage bir ekran karti var
makinemde onboard. Nasil tanitacam, Normal NT de tanittim,
ama vmware den actigim zaman Standart VGa olarak gordu, Ekrani 800x600
yapinca direk dump a dustum.

Bir soru da sorucam ama soruyu unuttum...
Neyse hatirlarsam yazarim.

Iyi calismalar.

NES