[LINUX:19712] Re: Ynt: [LINUX:19694] install.log dosyası

From: Zeki Çatav (catav@isbank.net.tr)
Date: Sat 30 Sep 2000 - 16:58:59 EEST

Zafer BAHADIR wrote:

> Kullandiginiz sistem Mandrake mi?
> eger oyleyse sorun ekran kartinizin sisteme dogru tanitilmamis oldugu veya
> sistem tarafindan testeklenmemesi olabilir. Bende ayni sorun mandrake 7.1 de
> meydana geldi bir yolunu bulamadim ve sistemi yeniden kurdum durum duzeldi..

Evet Mandrake 7.0. Ekran kartı ATI Rage 128 ve lothar tanıyor. Tekrarlayan
yeniden kurum sorunumu çözmüyor. Daha önce bu problem yoktu. Ayrıca bütün
ayarlar ve türkçe fontlar tamam olduğu halde ğ, İ, ı ve ş gibi TR karakterler
KDE ve eklentilerinde çıkmıyor. Netscape içinde ise sorunsuz TR karakterler
kullanılabiliyor.