[LINUX:19961] Re: DNS

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@turk.net)
Date: Tue 26 Sep 2000 - 06:03:51 EEST

        Selam.. yeri gelmisken bir sorumda benim olacak.. yardimlariniz icin
simdiden tsk.
Mandrake 7.0 uzerine netatalk 1.4b2+asun2.1.3-6 kurulu mac' ler hizmet
etmekde ama benim biz alan (zone) tanimlamam gerekiyor ama yapamadim.. alan
olarak Solaris kurulu Sun sparc 10 diye diger bir serverimiz var.. ayrica
/Appledouble isimli mac kasorlerinde olusan dosyarain olusmamasini nasil
saglarim..
        linuxlu gunler dilerim..