[LINUX:19952] Re: Ynt: Re: Ynt: Bazi sorular (fwd)

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Mon 25 Sep 2000 - 15:21:48 EEST

Konu stabilite değil. Konu başlangıcından beri linuxconf kullanan bir
adminin aniden slackware bir sistemin başına oturması durumunda sudan çıkmış
balık gibi kalma ihtimaline hazırlıklı olması. Eğer alt yapıyı bilip daha
sonra linuxconf gibi yardımcı programlar kullanıyorsanız yada bir sistemin
adminliğini yapmıyorsanız bir sözümüz yok. Böyle sistemler temelde son
kullanıcılara yardım etmek için yada sistem yöneticilerine basit işlemler
için uğraşmasınlar diye yapılmış bence.

İyi günler dilerim.

Levent YILDIRIM