[LINUX:19934] Re: Ynt: Re: Ynt: Bazi sorular (fwd)

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 25 Sep 2000 - 12:30:58 EEST

> Boyle bir dusunce bence yanlis kolayi varken zoru yapmak bence cok sacma
> zamanin onemli oldugu bir cagda yasiyoruz. Ne kolaysa, ve cabuksa ben onu
> yaparim.
> Mesela Taksim'e metro ile giderim otobus ile degil. Linuxconf'un
> yayginlasmasi insanlari bir cok
> dertten kurtaracaktir. RedHAT kullanmayan insanlarin LinuxConf kullanamaz
> diye bir zorunluluklari yok.
> Kurar kullanirlar.

Selam,

kurar yaparsin ayri konu ama sonucta temelde ne oldugunu bilmezsin her
soruna yok linuxconf yok userconf diye cozum ararsin end-user icin
kullansinlar ma adminler icin konusuyorum ben. Eger bir admin sadece
linuxconf a bagli olarak islerini yapiyorsa admin degildir.

temelini bil, sorun cikarsa hangi dosyalar ile oynayacagini bile neyi
nasil yapacagini bil istiyorsan yine linuxconf kullan ama herseyini bu
programlara baglama derim.

Taksim e metro ile gidersin ama metro bozulursa veya grev olursa otobus
ile gidersin o da grev olursa minibus ile gidersin bir de kisin kar
yollari kapatirsa pasa pasa yuruyerek gidersin...

End-user ile admin icin yapilan yorumlari karistirmayalim lutfen.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC