[LINUX:19922] SF v0.1.0

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Mon 25 Sep 2000 - 09:38:25 EEST

Merhaba,

Cogumuz zaman zaman zamanlanmis EMail gonderme isleriyle ugrasiyoruz.
Haliyle komut satirindan calisan ve hem EMail gonderebilen ve hem de bu
EMail e bir dosya attach edebilen bir uygulama ihtiyaci ortaya cikiyor.

SF i bu amacla yeniden bir elden gecirip duzenledim ve birkac minik
ilave yaptim. Bu tarz bir ihtiyaci olanlar GPL lisansiyla tarball
formattaki uygulamayi http://www.grup.com.tr/linux/sf.tar.gz linkinden
elde edebilirler.

Kullanimi gayet basit:

sf -r111@aaa.com -r222@aaa.com -f/tmp/aa.txt -f/tmp/bb.txt -s"Bugunku
Temp" < msg.txt

Burada verilen msg.txt, gidecek mail icin body metnidir. Eger bu sekil
kullanilmazsa program body mesaji icin sizden bilgi girmenizi
isteyecektir.

Isinize yaramasi dilegiyle. . .

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey