[LINUX:19917] Ynt: star office 5-1 kurulum problemi

From: Mehmet TARIMCI (mehmet@tuzlaatl.k12.tr)
Date: Sun 24 Sep 2000 - 21:48:18 EEST

Subject: [LINUX:19914] star office 5-1 kurulum problemi

> Red Hat 6.2 kullaniyorum, 600 Mb bos alanim var. Star Office 5.1 ile
> gerekli fontlar ftp gelecekten
> indirdim. 68 Mb'lik sabrimi takdir edersiniz. kpackage'a install dedigimde
> sırayla su hatalari verdi:
>
> - file/usr/share/icons/html.xpm from install of star_office_5.1-1
conflicts
> with file from package
> kdebase-1.1.2-33
> - file/usr/share/icons/mini/html.xpm from install of star_office_5.1-1
> conflicts with file from package
> kdebase-1.1.2-33
> [...]

Kpackage'da solda replace files diye bir bolum var bunu secersen conflict
gecen sorunlar cikmaz.
StarOffice kendini "/opt" dizinin altinda acagi bir dizine kurar bu yuzden
"/" bolumde belli bir yer ister.
"df" diyip ne kadar bos yerin var bir daha kontrol et. En son hatayi yer
yok diye vermis cunku.

Saygilar Mehmet TARIMCI