[LINUX:19899] Re: lilo

From: Serdar Aytekin (saytekin@alaeddin.cc.selcuk.edu.tr)
Date: Fri 22 Sep 2000 - 18:56:29 EEST

Merhaba,

Kullanmis oldugunuz Lilo 1024 Cylinder sinirina takilan eski versiyon
lilolardan ve Siz Lilo'yu 1024 cylinderden yukaridaki kisma install
etmisiniz.Bunun cozumu icin

1024 sinirini asmadan /boot seklinde bir partition yaratip (sanirim en fazla
15-20 Mb'lik partition isinizi gorur) liloyu buraya yukleyebilirsiniz.
Ayrica Bios'unuzda LBA modun enable olup olmadigina dikkat ediniz.Sayet
disable ise bunu Enable yapiniz.

Yeni lilo'yu kullanmak isterseniz lilo.conf dosyanizda "lba32" opsiyonunun
aktif olup olmadigina dikkat ediniz.
1024 Cylinder sinirini asan yeni liloyu
ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/system/boot/lilo/ adresinden temin
edebilirsiniz.

Iyi Calismalar.
Serdar Aytekin