[LINUX:19880] Re: OS Security Bugs

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Fri 22 Sep 2000 - 10:33:16 EEST

Ama bu arada o isletim sisteminin ne isler icin kullanildigi da onemli
degil mi ? Yani sadece ofis ici file server olarak kullanilan bir
yazilimla enterprise server olarak kullanilan bir yazilimi karsilastirmak
hic anlamli degil bence...

Dogan ZORLU,
Grup Software Ltd., Izmir/Turkey

Phone: +90 232 255 4175