[LINUX:19863] Mandrake 7.1

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 21 Sep 2000 - 23:11:30 EEST

 Merhabalar :)

 Mandrake 7.1 de , nvidia nin sitesindeki hardware
accelarated driverlari kurmus olan var mi ? baska
dagitimlarda bu isi beceriyorum ( sanirim ) ama
mandrake 7.1 bana cok farkli geldi ! etc/X11 de
XF86Config ve XF86config-4 yan yana, ve yaptigim her
ayar ( drakconf ) ikisini de degistiriyor. 3.3.6 ve
4.0 Xwindows lar ikisi de kuruluyor biliyorum, ve
install sirasinda 4.0 kullanicam diyorum, peki 4.0 in
config dosyasi hangisi ? ( mandrake bi degisiklik
yapmis olabilir mi )

 kisaca, mandrake 7.1 de bu dirverlari nasil yuklerim?

 Mandrake 7.1 in Xwindows dosyalarinin yerleri cok mu
farkli yoksa ben mi sasiriyorum? ( kendim xwindows
kurmaya kalkinca fontlari bile bulamiyo, fixed font u
yukleyemedim diyo, xfs restart etmeme ragmen, config
dosyasina fontpath eklesem de )