[LINUX:19852] Ynt: Real time linux

From: Altu (altugbayram_2000@yahoo.com)
Date: Thu 21 Sep 2000 - 16:31:41 EEST

  Kernelin mimarisini anlatan web uzerinde belgeler var.
Bunlar Kernel Hackers Guide, The Linux Kernel gibi isimlerle bulunuyor.
Bu isimlerle tararsan bulabilirsin. Eger bulamazsan mail at ben yollarim.
Ayrica ilk dalis icin kernelin ilk versiyonlarina dalmak daha mantikli
olabilir.
Kernelin ozel bir sekilde derlenmesi (mesela tek disketlik linux) hakkinda
man olacakti.

Kolay gelsin
Altug Bayram
altugbayram_2000@yahoo.com