[LINUX:19827] Yedekleme

From: Sorun Var (Sorun@operamail.com)
Date: Thu 21 Sep 2000 - 01:25:16 EEST

Serverımızda Red Hat 6.2 kullanıyoruz.
Bu sistemin yedegini almak istiyorum
Sadece 6.2 yi tekrar kurduğumda üzerine aldığım yedekleri atıp tekrar eskisi
gibi çalışır halde olması için neler yapmam gerek.
Samba,Squid,Dhcp felan hepsi çalışır durumda olmasıda gerek.
Çokmu saçma bişey bu yoksa olabilirmi ?
Bunu istememin sebebi server üstünde bu Linux'u öğrenmeye çalışıyorum,Büyük
ihtimallede acemi olduğum için yakında göçecek.
Sadece Linux'u kurmayı biliyorum daha,eğer yedek almayı başarabilirsem en
azından başım ağrımaz.
Teşekürler ..