[LINUX:19824] Re: ses kartı

From: dünyayı kurtaran adam (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Wed 20 Sep 2000 - 18:41:50 EEST

ess 1868 sb16 uyumludur.
1- kernele sb16 modulunu ekleyip kernel compile edilebilir,
2- sndgonfig kullanilabilir. eger windoze yuklu ise, gerekli irq,dma ve i/o
adreslerini control panel/system den bulabilirsiniz.
3- cogu linux kurulumda irq5 i kullanan sb16 modulunu yukler, ancak
calistirmaz. ilk kez suse kurdugumda modprobe sound demem yeterli olmustu. ha
bir de ess1868 mpu sorun cikarabiliyor, mpu'ya irq ayirmayin.
4- en olmadi pnpdump/isapnp ikilisini kullanin.(aslinda kernel compile en son
tercih olmaliydi galiba, neyse keyfinize kalmis)
kolay gelsin