[LINUX:19762] Re: KabLo net

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 19 Sep 2000 - 10:47:01 EEST

Kablo net hız olarak gayet iyi bence.
Bazen arızaya girebiliyor ama olur o kadar
diyelim :) (her zamanki gibi)
Uzak bağlantıda yeterli destek derken ne
istediğinizi anlamadım açıkcası ama
yurt içi perfonmans cok iyi. Yurt dışı biraz ulak
net gibi. (Soruyu daha ayrıntılı sorarsanız!)

Bu arada Kablo net te dusulen yanılgı hep aynı
oluyor : SABİT IP YOK!

Batur ORKUN ------------------- BILKENT UNIVERSITY Computer Center System Analyst