[LINUX:19724] Lufthansa nin SuSE Kullanmasi Haberi

From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Tue 19 Sep 2000 - 01:04:40 EEST

Arakdaslar merhaba,

Ya bu haberi gorunce nasil sasirdim ve hemen bir kaynagina bakayim dedim.
Fakat kaynaga gore sadece Operating System testleri yapan bir bolumun bunu
kullandigindan ve bir cesit arastirma icin kullandiklarindan bahsediliyor.

Oysa Lufthansa nin asil islevi rezervasyon, ucak bakim vs gibi buyukce bir
otomasyon sistemi.. Bu konuda bir sistem degisikligi yok gorunen..

Adam Windows NT yi test etmek icin ayri bir makina ayirmak istemiyor ve
VMWare uzerinde NT uzerindeki uygulamalarini test ediyor...

Anlatmak istedigim bir haberi verirken dogru duzgun detay ver,lmesi
gerekliligi.. KAynagina bakmadan sagda solda "Lufthansa artik Linux
kullaniyormus" turunden kapsamini asan haberlerin dolasmasi engellenir.
Boylelikle "amma atiyorlar yaa" diye bir zan altinda kalmayiz diye
dusunuyorum...

Dogan ZORLU,
Grup Yazilim, IZMIR.