[LINUX:19690] JPEG Kutuphanesi

From: Serdar Özler (sozler@sitebest.com)
Date: Sat 16 Sep 2000 - 17:44:35 EEST

Selamlar.

JPEG kutuphanesini bir programa dahil etmeye calisiyorum. Program, C++
olarak derleniyor. Programi ld ile link ettigim zaman 'Undefined reference
to jpeg_finish_decompress' ve benzeri sekilde butun jpeg fonksiyonlarinin
referanssiz oldugu mesajini aliyorum. Fakat ayni kodu C ile derledigimde
boyle bir problem olmuyor. C veya C++ ayrimi icinse tek yaptigim sey
uzantiyi .cc veya .c olarak degistirmek.

Fakat program tamamen OOP ile yapildigindan C++ kullanmak zorundayim, ne
onerirsiniz?

Aklima JPEG kutuphanesini tekrar derlemek geldi, fakat bu sefer de baska
makinalarda yine sorun olacak.

Iyi calismalar.
Serdar Ozler