[LINUX:19688] Re: slackware7.1 SCSI disk

From: Tayfun ASKER (tayfun@ie.metu.edu.tr)
Date: Sat 16 Sep 2000 - 15:41:09 EEST

selam,
 icinde scsi destegi olan bir boot disketi kullanman gerekiyor. mesela
scsinet.s. genede diskleri goremiyorsan scsi id' lerini bir kontrol et.
zamaninda msdos altinda gorunen scsi diskler linux'da neden gorunmuyor diye
kafayi yemistim. sorunun nedeni scsi id' lerdeki bir cakismaydi.
kolay gelsin...

T.