[LINUX:19686] Turkish Linux

From: Andreas Mueller (amu@tr.debian.net)
Date: Sat 16 Sep 2000 - 14:03:16 EEST

Merhaba arkadaslar
Linux maalesef ingilizce oldugu icin turkce Linux versiyonu icin izin
aldik.Ancak ingilizceden Turkceye ceviri yapacak bazi arkadaslara
ihtiyacimiz var.Bu herhangi bir sirket adina olmadigi icin maalesef
ceviriler karsiliginda herhangi maddi birsey veremeyecegimi soylemek
isterim.Bu proje tamamen Linux kullanicilarinin avantaji icin olup
yardimci olursaniz sevinirim.Belki bu cevirilerin karsiliginda sizlere
maddi olarak birsey veremesemde iyi bir calismanin sonunda cok iyi Linux
sozu verebilirim.
Linux`un bu versiyonu modern teknikleri, autodetecting Hardware,
Grafic/Text Installation, easy installation for everyone ve Admintools
icermektedir.Yardim etmek isteyenlerin "C" ve ingilizce bilmesi
gerekmektedir.
ilgilenenlerin e mail gondermesini rica ediyorum.

amu
---