[LINUX:19684] Re: turkce karakterler kafayi yedirtti

From: Baris Hasdemir (hasdemir@geocities.com)
Date: Sat 16 Sep 2000 - 12:12:48 EEST

slackware de turkce problemleri yasayanlar icin:
ekteki dosyayi (.inputrc) /home/user altindaki ftp haric tum dizinlere
kopyalayin.
tabii bir de /root altina

sorununuz cozulmus olacak sanirim

not: tabii loadkeys ve setfont islemleri halihazirda yapilmis olacak
2.not: ben de slack 7.1 kullaniyorum ve bende bu sekilde calisti.

sevgiler
baris

Volkan YILDIRIM wrote:

> abilerim ablalarim
> slackware linux te
> console da turkce karakter gostericem diye kafayi yemis bulunmaktayim.
> daha once de buraya mail attim cevap gelmedi
> problemi tekrar yaziyorum:
>
> simdi loadkeys trq, tr_q-latin5 falan diyerek
> keyboard mapping i yapiyorum problem yok
> noktaya basinda . cikiyor
>
> setfont ile de bilimum turkce fontlari denedim
> iso-9 mu dersiniz lat5u-16 mi ama bi turlu turkce karakterleri
> gostertemedim. alet beep diyor baska bisey demiyor.
>
> sakin howto yu oku demeyin zira yaladim howto da benim yaptiklarimdan
> [...]

set meta-flag on
set output-meta on
set convert-meta off