[LINUX:19670] WAS : Istanbul'da Linux Seminer'i.. NOW : Izmir :)

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Sat 16 Sep 2000 - 05:19:23 EEST

Merhaba,
Anladigim kadari ile Izmir' de bu tur aktivitelerin eksikligi buyuk olcude
hissediliyor. Hadi gelin sunu organize edelim. Ihtiyacimiz olan sey bir data
show cihazi bir de salon. Aramizda bu tur bir seminere konusmaci ya da
katilimci olarak katilmak isteyenler bana e-mail atarlarsa sevinirim. Ayrica
yer ve cihaz olarak yardimci olabilecek olan kisilere de buradan sesleniyorum.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
http://www.trlinux.com

<vasfi.uysal@turkcell.com.tr> =====