[LINUX:19656] RE: Clientlerde Mail gonderme problemi

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Fri 15 Sep 2000 - 16:26:05 EEST

Merhaba,

Bu bahsettigin "bazi adresler" outlook icinden degildir sanirim. Burada
sorun M$ OutlookExp'ten kaynaklaniyor. Cunku bu mail programi proxy
ayarlarini kullanip baglantisini gerceklestiriyor (bunu her nasil ve neden
istiyor ise ???) ama squid'de pop3 (veya smtp) proxy olarak calisamadigi
icin sen OutlookExp i mail programi olarak kullanamazsin (proxy ayarini IE
den kaldirir isen kullanabilirsin ;-/). Burada SOCKS kullanman iyi bir cozum
olabilir.

>Kullandigimiz clientlerde outlook express var bunlarda sorun var.
>Bazilarinda eudora var bunlarda sorun cikmiyor acaba hata
>nerde olabilir
>linux kullanmadan once win95 makinede wingate proxy kurulu idi
>ve hic bir

Cunku M$ in proxy urunu sadece HTTP proxy olarak calismiyor. Bu yuzden cok
verimsiz calisiyor zaten. Ayrica boylece "adamlar" kendi urunlerini
insanlara dayatmis oluyorlar.

Iyi calismalar..
Ilker G.