[LINUX:19641] Re: [samba-lilo]

From: Devrim Sipahi (sdevrim@usa.net)
Date: Fri 15 Sep 2000 - 14:14:29 EEST

"Barış Ankay" <bankay@tapu.gov.tr> wrote:

> MIME Type: multipart/alternative
merhaba..

benim iki sorunum var yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
sistem mandrake 7.1
1-samba da bütün calişmalarıma rağmen actığım dizinler diğer makinalardan
görünüyor ama girmeye caliştıgımda böyle bir dizin yok diyor. girebildigim tek
dizin tmp dizini diğerlerine ulaşamıyorum. pathlerini kontrol ettim sorun yok
encrypt passwords = yes
security = share
acaba hatam nedir...
2- makinam da iki sistem var windows ve linux windowsu yeniden kurmak zorunda
kaldım lilo gitti kurulum cd den tekrar kurmaya calışıyorum olmuyor.
güncelemeyi seciyorum hata mesajı veriyor. lilo yu nasıl kurabilirim..
******
güncellemeyi seçmek yerine vmlinuz root=/dev/hdax komutunu yaz.
Burdaki x linux'un kurulu oldugu partition.
linux acildiktan sonra lilo yazman yeterlidir.

Bütün Arkadaşlara iyi calişmalar

Barış Ankay
bankay@tabu.gov.tr