[LINUX:19639] Clientlerde Mail gonderme problemi

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Fri 15 Sep 2000 - 14:06:43 EEST

Merhabalar, RedHat 6.2 kurulu bir sistem web icin squid kullandiriyorum icq
pop3 mail vesair icin ip masq. kullaniyorum. Yalniz soyle bir problem
yasamaktayim pop3 mail alirken hicbir sorun yok ama gondermeye gelirken bir
turlu gondermiyor bilumum hata veriyok bazi adreslere gonderiyor.
Kullandigimiz clientlerde outlook express var bunlarda sorun var.
Bazilarinda eudora var bunlarda sorun cikmiyor acaba hata nerde olabilir
linux kullanmadan once win95 makinede wingate proxy kurulu idi ve hic bir
problem yok idi. Yardimlariniz bekliyorum