[LINUX:19631] RE: Webalizer Sorunu!!!

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Fri 15 Sep 2000 - 10:27:18 EEST

webalizer INSTALL dosyasindan:

Q: I get "libgd not found' errors?
A: You don't have the GD graphics located in a standard library
   path, or you don't have the GD graphics library at all. If
   the later, go to http://www.boutell.com/gd/ and grab a copy.
   If you do have it, add a -L switch in the Makefile to point
   to the proper location.

Ayrica yukaridaki linkte gd 1.8.3 son verisyonunu cekip onu kullanirsan daha
iyi olur diye dusunuyorum. tarball'i kullanip insall edersen bu tip bir hata
ile karsilasmazsin sanirim.

Kolay gele..
Ilker G.