[LINUX:19609] PCc0d3r > Modem

From: PCc0d3r (pcc0d3r@basari.net.tr)
Date: Thu 14 Sep 2000 - 19:11:40 EEST

xterm'de rhppp dialer ile baðlanýrken
tail -f /var/log/messages
komutunu verdim va karþým aþaðýdaki ekran geldi:

(    Ben en sonunda bir USr ext modem aldým ve hemen tanýdý. Baþarý net
ile baðlandýðýmdan hemen help desk'i arayarak DNS numaralarýný öðrendim
ve start session komutu ile (gnome kullanýyorum) baðlantýyý baþlattý
telefonu aradý, cart curt sesleri geldi (þu modemden gelen) ve seslerde
bitti ama orada bekliyorum öyle 5 6 saniye ve ardýndan sanki hattan
düþmüþüm gibi tekrar aramaya baþlýyor yani ben býraksam sabaha kadar
arar. Bana yardýmcý olursanýz çok sevinirim.)