[LINUX:19606] redhat 6.2, Gnome > Modem

From: PCc0d3r (pcc0d3r@basari.net.tr)
Date: Thu 14 Sep 2000 - 17:53:01 EEST

       Merhaba,
    Ben en sonunda bir USr ext modem aldım ve hemen tanıdı. Başarı net
ile bağlandığımdan hemen help desk'i arayarak DNS numaralarını öğrendim
ve start session komutu ile (gnome kullanıyorum) bağlantıyı başlattı
telefonu aradı, cart curt sesleri geldi (şu modemden gelen) ve seslerde
bitti ama orada bekliyorum öyle 5 6 saniye ve ardından sanki hattan
düşmüşüm gibi tekrar aramaya başlıyor yani ben bıraksam sabaha kadar
arar. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    İyi Çalışmalar