[LINUX:19602] Virtual hosting icin program

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 14 Sep 2000 - 16:28:36 EEST

Selamlar.
Acaba virtual hosting icin onerebileceginiz ticari
yada GPL program varmi adreste olabilir.Oradan
bakarim.Freshmeatte bir kac program var ama...Cobaltin
arayuzu gibi birsey olabilir.Kolay ve basit olmasi
sart.Web arayuzlu olursa sevinirim.Normalde webmin
sanirim bu is icin uygun ama ben sadece bir pencereden
bu ayarlari yapan bir program ariyorum.
Mx kaydi dns kaydi ve gerekli hersey (apache sendmail
ftp ve pop3 )ayni sayfadan yapilsin.Sanirim cok sey
istiyorum ama mutlaka Linux dunyasinda bu tur bir
yazilim vardir.Ben aradim ama soyle hos birsey
bulamadim.Kisacasi yardim.Bu tarz birseyi elle teker
teker telnetle yapmak olum.Hele benim gibi ne yazikki
sendmail cahili bir herif icin.Hadi digerleri neyse
ama sendmail

SAYGILAR

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsenlinux@yahoo.com
ofsen@yahoo.com
/*In God We Trust But All others must have a X.509 ceritificate
*/